info [at] otab.ir 09128428582

.

   

ریمپ ای سی یو بوش me 7.4.9 سمند ef7 دنا و برداشت کپ اولیه وافزایش شتاب

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    فارس شیراز
  • وسایل نقلیه لوازم یدکی
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
  • خیابان معالی آباد- کوچه 13 – ساختمان سیمرغ- طبقه 6 – واحد 21

ریمپ ای سی یو بوش me 7.4.9 سمند ef7 دنا سورن توربو و برداشت کپ اولیه افزایش کاتاف و شتاب و سرعت و از بین بردن کامل تاخیر دریچه گاز برقی   samand Bosch Me 7.4.9 remap


1-برداشت تاخیر پدال گاز و سریع و گوش به فرمان نمودن دریچه گاز و سریع نمودن عکس العمل دریچه گاز نسبت به پدال و رفع کپ اولیه حرکت خودرو : 
همانطور که میدانید یکی از مشکلات عمده خودرو های دریچه  گاز برقی تاخیر در باز شدن دریچه گاز یا همان کپ اولیه حرکت میباشد که در مقایسه با خودرو های دریچه گاز سیمی دریچه گازشان دیرتر و با تاخیر نسبت به پدال گاز عکس العمل نشان داده که یکی از عمده دلایل نارضایتی مردم از این گونه خودرو ها می باشد که در این خصوص میتوانیم به یکی از شایع ترین خودرو هایی که با این مشکل روبرو هستند مثل سمند ای اف سون دریچه گاز برقی با ای سی یو بوش ام ای 7.4.9 نام برد که در این خصوص شرکت تقویت خودرو بهنوین این افتخار را دارد تا با ارتقاء و بهبود جدوال دریچه گاز برقی این تاخیر را کاملا برداشته و خودرو را فوق العاده تیز و گوش به فرمان نماید. 
  
2-تغییر ( کاهش و یا افزایش ) کاتاف خودرو و یا افزایش سرعت کاتاف ( کاتاف رگباری ) یا کاهش سرعت کاتاف : 
شرکت تقویت خودرو بهنوین بدون دستکاری ای سی یو خودروی شما و بدون دستکاری قطعات سخت افزاری ای سی یو مانند کریستال میتواند کاتاف خودروی شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید و یا اینکه میتواند سرعت کاتاف زدن خودرو را تغییر داده و در واقع فاصله دامنه نقطه کات و استارت موتور خودرو را کاهش یا افزایش دهد. 
  
3-تغییر ، کاهش و یا افزایش دور آیدل خودرو : 
یکی دیگر از مسایلی که کمتر مورد نیاز میباشد تغییر دور آیدل خودرو میباشد که بیشتر مورد استفاده خودروهایی که میل سوپاپشان را تغییر و میزان لیفت و یا دیووریشن میلسوپاپشان نسبت به میل سوپاپ فابریک بیشتر است و میخواهند خودرو را روشن نگه دارند مورد استفاده میباشد که شرکت تقویت خودرو بهنوین میتواند دور آیدل خودروی شما را بر طبق در خواست شما از 760 تا 800 که رنج نرمال آن است افزایش و کاهش دهد. 
تذکر: این آپشن بهتر است برای خودروهای شهری و فابریک مورد استفاده قرار نگیرد زیرا به دلیل اینکه در صورت کاهش دور آیدل موجب کمتر روغنکاری شدن موتور خودرو به دلیل پایین آمدن دور موتور و کاهش فشار روغن و کاهش عمر موتور میگردد و در صورت افزایش دور آیدل موجب داغ تر شدن موتور خودرو و بیشتر کار نمودن دور کند فن رادیات و ایجاد اضافه بار دائم بروی دینام ، سیم کشی خودرو و خود فن رادیات میگردد. 
  
4-تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو : 
برخی از افراد به دنبال تغییر و یا کاهش فن دور کند و یا تند خودروشان میباشندکه در این خصوص تقویت خودرو بهنوین میتواند دور فن کند و تند خودرو شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید ولی در این خصوص توجه داشته باشید که کاهش دمای فن دور کند و تند همواره مضرات بیشتری نسبت به منافع آن دارد و یکی دیگر از  باور های اشتباهی که برخی از افراد دارند این است که میگویند زمانی که دمای خودرو افزایش میابد شتاب خودرو کاهش میابد که در واقع این مطلب حقیقت دارد ولی مشکل کاهش شتاب از افزایش دمای موتور خودرو نبوده و به عوامل دیگری بستگی دارد که به شفاف سازی آن در این قسمت میپردازیم. 
الف-کلا اساس کار ای سی یو ها این است که پاشش را بر اساس دمای موتور نیز تنظیم مینمایند و هر چه دمای موتور افزایش میابد میزان پاشش سوخت را کاهش میدهند و در واقع شما به دلیل کاهش پاشش سوخت توسط ای سی یو دچار افت قدرت و کاهش توان خودرو میشوید نه به دلیل خود افزایش دمای موتور خودرو که به وسیله ریمپ و ورود هوای خنک تر به موتور خودرو توسط نصب کیت مکش هوای خنک میشود کاری کرد که ای سی یو با افزایش گرما کمتر سوخت را محدود نموده تا از شتاب خودرو نکاهد. 
ب-در صورتی که دمای کارکرد فن کند و تنر خودرو را کاهش دهید باعث میشود که فن زمان بیشتری کار کرده و یا دائما در حال کار بوده که این مورد فشار زیادی را بروی سم کشی خودرو و دینام و خود موتور فن خواهد گذاشت که میتواند عمر مفید این قطعات را شدیدا کاهش داده و شما را در این باره با مشکل مواجه سازد. 
ج-موتور هر خودرو با دمایی که کارخانه به صورت فابریک بروی ای سی یو تعریف نموده مچ میباشد و در آن دماهاست که تلورانس موتور خودرو در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در صورتی که این نظم را بر هم بزنید اصطحلاک موتور خودرو افزایش یافته و موتور خودرو سریع تر فرسوده میشود که در این خصوص این مورد را بیشتر شفاف سازی نموده تا شما بهتر بتوانید به درک این موضوع پی ببرید. 
همانطور که میدانید بر اثر حرارت و گرما فلزات متورم تر شده و حجمشان در حد کمی افزایش میابد که در این خصوص در صورتی که دمای موتور بر طبق دمای ست شده طراح و سازنده موتور خودرو باشد باعث میشود که تورم پیستون و بزرگتر شدن بلوکه سیلندر که در واقع پیستون در آن بالا و پایین میشود به میزانی باشد که تلورانسی که بایستی بین پیستون و بلوک رعایت شود بر هم نخورد و زمانی که شما دمای کارکرد موتور را کاهش میدهید عملا پیستون به دلیل اینکه جنسش آلومینیومی است و کوچکتر است گرمای انفجارات درون سیلندر را گرفته و به همان میزان قبل تورم مینماید ولی بلوک سیلندر به دلیل اینکه کمتر گرم شده کمتر متورم شده و کیپ تر شده و باعث میشود دیگر پیستون روون در آن حرکت ننموده و کمی با فشار بیشتر و اصطکاک بیشتری شروع به حرکت نماید که در واقع در این حالت باعث بروز خط هایی در درون بلوک سیلندر خودرو شده که به مرور زمان موجب خراب نمودن بلوک و روغن سوزی و یا شکستن رینگ پیستون خودرو میگردد. 
پیشنهاد : توجه فرمایید که برای افزایش کارایی موتور خودرو و یا همان افزایش شتاب خودرو بهتر است تغییری در دمای کارکرد دور کند و تند موتور ندهید و فقط کافیست ریمپ را نزد شرکت های حرفه ای تیون آپ و ریمپ خودرو بدهید. 
  
5-ادونس تر نمودن جرقه زنی خودرو و تقویت جرقه زنی : 
یکی از عوامل مهم دیگری که برای افزایش شتاب خودرو تاثیر چشمگیری دارد میزان ادونس بودن جرقه زنی خودرو میباشد که این مبحث نیز بسیار بایستی با دقت و مهارت و توسط متخصصین حرفه ای این امر انجام شود زیرا ادونس جرقه برای هر موتور و در هر دور و هر میزان فشار هوا متفاوت است که در اینخصوص تقوست خودرو بهنوین با تجربیات و علم خود میتواند جدول جرقه خودروی شما را به بهترین میزان ممکن ارتقاء داده و شتاب و گشتاور خودروی شما را به میزان قابل توجعهی افزایش دهد علی الخصوص در سربالایی ها و زمان هایی که خودرو سنگین و بی جان میشود آن کاهش بسیار کمتر بوده و خودرو پر توان تر حرکت مینماید.