برندسازی، بر چهار اصل مهم استوار است: ایجاد تمایز، ارتباط، ارزش و شناخت محصول. اما عامل جادویی که این مبانی را تبدیل به یک داستان موفقیت آمیز برندسازی می کند، «انسجام و یکپارچگی» است. اگر شما، انسجام را وارد برنامه برند سازی تان کنید، سر از یک برند موفق درمی آورید که یک سر و گردن از بقیه، بالاتر است.
علیرضا کمالو مشاور و متخصص درزمینه راه اندازی رستوران و برند سازی رستوران در تهران میباشد جهت اطلاعات بیشتر و برند سازی خوب برای رستوران تماس حاصل فرمایید
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید