همچنین توجه داشته باشید همراه تیشرت با کیفیت تر عمر طولانی تر خواهد داشت و درنتیجه پیام تبلیغاتی شما بیشتر دیده خواهد شد.
رنگ : انتخاب رنگ مناسب قدم بعدی می باشد. دو سوال در ضمینه مطرح می باشد: آیا رنگ انتخابی من ، با رنگ کسب و کار و یا لوگوی شرکت من هم خوانی دارد و پیام مناسب را انتقال می دهد؟ و سوال بعدی: آیا رنگ انتخابی من مناسب مصرف کننده می باشد یا خیر. مسلماً جنسیت ، گروه سنی و طبقه اجتماعی و فرهنگی مواردی هستند که باید آنها در مد نظر قرار داد.
طرح تی شرت: در مورد طرح تیشرت و محل قرار گرفتن تبلیغات باید نهایت دقت بکار رود. باید بدانید بیشتر افراد علاقه ندارند که به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی متحرک دیده شوند و ترجیح می دهند تیشرتی بپوشند که مارک و لوگوی روی آن کوچک و شکیل باشد. لوگوی روی تیشرت این افراد نه باید آنقدر بزرگ و آزاردهنده باشد نه آنقدر کوچک که دیده نشود. البته این ملاحظه در مورد تیشرت هایی که توسط خود کارکنان پوشیده می شود وجود ندارد.
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید