قیمت:
توافقی
- تلفن : 021-58452000
- ایمیل : taraznet.info@gmail.com
هر گونه عملیاتی که در جهت بهبود رویکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع ایرادات شبکه انجام شود، در دسته خدمات پشتیبانی شبکه جای میگیرد. خدمات پشتیبانی برای شبکه را میتوان در دو دسته خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه و خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه در نظر گرفت.
داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه میتواند از به وقوع پیوستن مشکلاتی که شاید کل سیستم را به خودش درگیر کند بکاهد. تیم پشتیبان شبکه ترازنت آماده ارائه انواع خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سراسر ایران است.
خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه
به تمام مجموعه اقداماتی که برای بهبود عملکرد، ارتقاء، افزایش سرعت، رفع خرابی و… روی سخت افزار شبکه انجام میشود خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه گفته میشود. مواردی مانند تعویض یک تجهیز خراب در شبکه، ارتقاء یک سیستم سخت افزاری در شبکه و همه و همه جزو خدمتهای پشتیبانی سخت افزاری شبکه به حساب میآید.
عیب یابی از زیر ساخت شبکه (پسیو شبکه)
ارائه مشاوره در زمینه ارتقاء و خرید سخت افزار جدید
عیب یابی سخت افزاری شبکه
بازدید دورهای از شبکه
مانیتورینگ سخت افزاری شبکه
و…
خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه
به هرگونه نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و… خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه اطلاق میشود. تنوع خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه بسیار زیاد است. داشتن یک پشتیبان شبکه که توانایی به روزرسانی، پیکربندی و رفع ایرادات موجود در شبکه را داشته باشد برای سازمانها به ویژه سازمانهایی که مختل شدن شبکه در آن باعث ضرر میشود لازم و ضروری است.
نصب و به روزرسانی ویندوز سرور
نصب و ارتقاء نرم افزارهای موجود در شبکه
نظارت بر سیستم نرم افزاری شبکه
پشتیبانی و نگهداری از اطلاعات موجود در شبکه
پیشگیری از وقوع مشکلات مختلف نرم افزاری در شبکه
و…
چه زمانی به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟
برخورداری از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مختص به زمان خاصی نمیشود به همین دلیل پیشنهاد میشود در سازمانهای نسبتا بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید.
در حالت کلی زمانی نیاز به پشتیبان شبکه خواهید داشت که در یکی از شرایط زیر قرار داشته باشید.
در شبکه شما مشکلی وجود داشته باشد.
سرعت شبکه کاهش یافته باشد و دلیل آن را ندانید.
امنیت شبکه شما با مشکل رو به رو شده باشد.
نیاز به ارتقاء سخت افزاری در شبکه وجود داشته باشد.
نرم افزارهای موجود در شبکه نیاز به پیکربندی و بروز رسانی داشته باشند.
مشکلی در دریافت و ارسال ایمیل داشته باشید.
شبکه کامپیوتری سازمان شما با مشکل رو به رو شده باشد.
اطلاعات شبکه یکجا و منسجم نباشد.
دسترسیهای شبکه مناسب نباشد.
پشتیبان شبکه حال حاضر شما خدمات مناسبی ارائه ندهد.
تجهیزات متصل به شبکه دارای مشکل باشد.
و…
در صورتی که یکی از موارد بالا برای شبکه سازمانی شما صادق باشد بدون شک نیاز به یک پشتیبان غیر حضوری شبکه یا یک پشتیبان حضوری شبکه خواهید داشت.
پشتیبان حضوری شبکه
عموما در سازمانهای بزرگ نیاز به پشتیبان حضوری شبکه امری اجتناب ناپذیر است. وجود کلاینتهای مختلف و همچنین ایجاد سوالات و مشکلات مختلف در شبکه، آموزش کارکنان جدید، رفع ایرادات شبکه و… در این گونه از سازمانها داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه را میطلبد.
وظایف پشتیبان حضوری شبکه
یک پشتیبان حضوری شبکه وابسته به بزرگی شبکه وظایف مختلفی را برعهده دارد. از جمله این وظایف میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
پیکربندی شبکه
چک مداوم شبکه به لحاظ عدم وجود مشکل
رفع نواقص موجود در شبکه
بروز رسانی سخت افزار و نرم افزارهای شبکه
آموزش کارکنان جدید
بررسی عوامل کاهش سرعت شبکه
و…
پشتیبان غیر حضوری شبکه
در شرکتها و سازمانهای کوچک به دلیل آن که مشکلات شبکهای به ندرت اتفاق میافتد و حضور یک پشتیبان شبکه به صورت دائم در شرکت میتواند هزینههای زیادی را روی دست شرکت بگذارد. به همین دلیل اگر شبکه موجود در شرکت شما کوچک است و از چند کامپیوتر تشکیل شده است پیشنهاد میشود که از خدمات پشتیبانی شبکه غیر حضوری استفاده کنید.
وظایف پشتیبان غیر حضوری شبکه
یک پشتیبان غیر حضوری شبکه هم باید روزهایی از ماه را به صورت حضوری در مجموعه شما حضور داشته باشد تا بتواند به درستی مشکلات موجود را بررسی کند و در صدد رفع آنها بر آید. در حالت کلی وظایف یک پشتیبان غیر حضوری شبکه موارد زیر خواهد بود.
بررسی امنیت شبکه از راه دور
حضور یک الی چند روزه در طول ماه برای سنجش عملکرد شبکه
اطلاع دقیق از مشکلات شبکه سازمان و رفع آنها
ارائه آموزش از راه دور به کارکنان جدید
و…
خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه به موارد مختلفی تقسیم میشود. یک شرکت پشتیبان شبکه وظیفه دارد که تمام مشکلات موجود در شبکه را در کوتاهترین زمان ممکن حل کند. در حالت کلی یک شرکت پشتیبان شبکه وظایف زیر را بر عهده دارد.
ارائه راهکارهای امنیتی برای بهبود عملکرد شبکه
ارائه راهکارهای عملیاتی برای افزایش سرعت در شبکه
پیاده سازی سیستم دسترسی مناسب
رصد پهنای باند مصرف شده در شبکه
ارائه انواع خدمات آموزشی برای کارکنان
ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در زمینه ارتقاء سخت افزار
ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه شامل نصب، پیکربندی و… در شبکه
مستند سازی و ارائه گزارش هفتگی، ماهانه و سالانه در رابطه با شبکه
بررسی مدام وضعیت سلامت شبکه
نصب نرم افزارهای امنیتی مورد نیاز در شبکه
و…
قیمت پشتیبانی شبکه
تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه از 100 هزار تومان در ماه شروع میشود و تا بالاتر ادامه دارد. قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد میتوان به گستردگی شبکه اشاره کرد.
عوامل تاثیرگذار در تعرفه پشتیبانی شبکه
گستردگی و بزرگی شبکه
نوع پشتیبانی (پشتیبانی حضوری شبکه یا پشتیبانی غیر حضوری شبکه)
خدمات قابل ارائه در شبکه
مدت زمان قرارداد پشتیبانی شبکه
شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبان شبکه
تجهیزات مورد نیاز در شبکه
و…
برای دریافت استعلام قیمت پشتیبانی شبکه با شمارههای موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.
قرارداد پشتیبانی شبکه
قرارداد پشتیبان شبکه در سطوح مختلفی بسته میشود. برای اطلاع از شرایط بستن قرارداد پشتیبانی شبکه میتوانید با شمارههای درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید.
مشاوره رایگان استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه ترازنت
نیاز به خدمتهای پشتیبانی شبکه دارید؟ کارشناسان پشتیبان شبکه ترازنت در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره شبکه برای پشتیبانی با شمارههای درج شده در وب سایت تماس بگیرید.
شرکت پشتیبانی شبکه در تهران
گروه تخصصی شبکه ترازنت با چندین سال تجربه در زمینه راه اندازی بیش از هزاران شبکه در سراسر ایران، دانش فنی بالا و برخورداری از تیم فنی حرفهای آماده ارائه خدمات شبکه به شما است برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.
مزیت استفاده از خدمات نیروی پشتیبانی شبکه و سخت افزار
وجود نیروی متخصص در سازمان میتواند مزیتهای مختلفی را به همراه داشته باشد از جمله این مزیتها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
عدم وجود مشکل در شبکه
به روز رسانی دائمی شبکه
دسترسی آسان به پشتیبان در ساعات کاری
ارتقاء دائمی شبکه به دلیل حضور پشتیبان
بهبود عملکرد شبکههای کامپیوتری موجود در سازمان
و…
روند درخواست پشتیبان شبکه ترازنت
برقراری تماس
مشکل سنجی و اعزام کارشناس حضوری
شروع فرآیند رفع مشکل
ارجاع مشکل به واحد فنی
بررسی و اعلام تیم پشتیبان شبکه
برقراری تماس با مشتری و اعلام رفع مشکل
مستند سازی مشکل و دلیل به وجود آمدن آن
بستن قرارداد پشتیبانی در صورت نیاز مجموعه
taraznet
ترازنت با شعار فناوری برای کسب و کار تا کنون توانسته است راهگشای بسیاری از کسب و کارها باشد. در صورتی که نیاز به خدمات شبکه کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید.
Telegram
خدمات شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات راهاندازی شبکه
خدمات مشاوره شبکه
خدمات پسیو شبکه
خدمات اکتیو شبکه
خدمات امنیت شبکه
خدمات voip
فضای ابری
دورکاری تحت وب
ارتباط امن بین دفاتر
اعزام کارشناس شبکه حضوری
نصب سیستم ذخیره اطلاعات
خدمات دوربین مداربسته
تماس با ترازنت
نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایینتر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12
شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110
info@taraznet.com
https://taraznet.com/
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید