جلوگیری از سو تفاهم
ممکن است میان شما و مشتریانتان مکالمه ای صورت گرفته باشد، شما محصولی را برای وی آماده کرده باشید و سپس مشتری ادعای درخواست دیگری نماید. در اینگونه موارد ساده است که شرکت ها با چالش های بزرگی روبرو می شوند. یک دستگاه ضبط مکالمه می تواند به مشتری نشان دهد که چه توافقاتی میان شما و وی صورت گرفته و به سرعت مشکلات رفع شود.
- عدم فراموشی جزییات مکالمه در اثر گذر زمان
ممکن است حافظه بسیار قوی داشته باشید اما بعید است ساعتها مکالمه با مشتریان در ذهن شما جای گرفته باشد , یا در نبود کارمندتان بخواهید از جزییات مکالمه کارمند با مشتری آگاه شوید و یا بدون اتلاف وقت بخواهید جزییات مکالمه خود با مشتری را به کسی انتقال دهید.
www.ToranjCRM.com
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید