وبینار مرکز تماس وپشتیبانی
شروع وبینار ۱۸ بهمن ۹۹
مرکز تماس یکی از بخشهای حساس عملیاتی در بسیاری از سازمانها و کسب و کارهاست.
اگر بخواهیم از دریچه نگرش سیستمی به کسب و کارها نگاه کنیم، میتوان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب میشود.
به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکلگیری تصویر کسب و کار و برند مجموعه در ذهن او دارد.
بسیاری از ما خدمات مرکز تماس را چندان جدی نمیگیریم یا سهم آن را در اقتصاد فراموش میکنیم. اما شاید برایتان جالب باشد که درآمد سالانه جهانی این صنعت بین صد تا دویست میلیارد دلار برآورد میشود و بخش مهمی از درآمد ملی کشورهایی مثل هند، مالزی و فیلیپین از طریق ارائه خدمات مراکز تماس به شرکتهای بینالمللی تأمین میشود.
لینک ثبت نام:
http://disstore.ir/?p=2269
۲۰ درصد تخفیف با کد روی تصویر.
شرکت هایی محترم درصورت ثبت نام جمعی تخفیف ویژه لحاظ میگردد.
۸۸۳۴۵۵۱۴-۱۵
شروع وبینار ۱۸ بهمن ۹۹
مرکز تماس یکی از بخشهای حساس عملیاتی در بسیاری از سازمانها و کسب و کارهاست.
اگر بخواهیم از دریچه نگرش سیستمی به کسب و کارها نگاه کنیم، میتوان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب میشود.
به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکلگیری تصویر کسب و کار و برند مجموعه در ذهن او دارد.
بسیاری از ما خدمات مرکز تماس را چندان جدی نمیگیریم یا سهم آن را در اقتصاد فراموش میکنیم. اما شاید برایتان جالب باشد که درآمد سالانه جهانی این صنعت بین صد تا دویست میلیارد دلار برآورد میشود و بخش مهمی از درآمد ملی کشورهایی مثل هند، مالزی و فیلیپین از طریق ارائه خدمات مراکز تماس به شرکتهای بینالمللی تأمین میشود.
لینک ثبت نام:
http://disstore.ir/?p=2269
۲۰ درصد تخفیف با کد روی تصویر.
شرکت هایی محترم درصورت ثبت نام جمعی تخفیف ویژه لحاظ میگردد.
۸۸۳۴۵۵۱۴-۱۵
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید