- تلفن : 09124793782
- ایمیل : opr17.shaygan@gmail.com
بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
دسته بندی مشتریان شاکی
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
مخاطبین :مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
مدرس:فرهاد زارعی
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
<p class="\\\\"MsoNormal\\\\"" dir="\\\\"RTL\\\\"" style="\\\\"text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi:" embed;border:none;mso-border-bottom-alt:solid="" windowtext="" .75pt;padding:0mm;="" mso-padding-alt:0mm="" 0mm="" 1.0pt="" 0mm\\\\"="">88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید