سیستم کارتابل تدارکاتی از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکاتی می باشد که به منظور مکانیزه کردن و پوشش فعالیتهای موجود در مدیریت تدارکات جهت ارائه خدمات به پرسنل سازمان تهیه شده است و شامل چندین زیر کارتابل می باشد که هر کدام بر اساس فرایندهای کاری تعریف شده توسط مدیریت سیستم انجام می گیرند .
خروجی هر کارتابل بر اساس ماهیت کاری انجام شده به سیستم مربوطه جهت صدور اسناد مربوطه و یا ادامه فعالیت انتقال می یابد. همچنین نتیجه فعالیتهای انجام یافته بر روی درخواستها از طریق کارتابل تدارکاتی توسط درخواست کنندگان قابل پیگیری و ردیابی می باشد سيستم به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و موجود درآنها مي باشد و شامل چندين بخش مجزا مي باشد برخي از قسمتها کارکرد عمومي داشته و توسط کليه پرسنل قابل استفاده مي باشد و ساير قسمتها اختصاصي و بر اساس فرايندهاي کاري قابل استفاده مي باشد. از مزاياي اين سيستم ارتباط با ساير سيستمها و تبادل اطلاعات به صورت مکانيزه مي باشد که اين امر باعث کاهش خطاي ورود اطلاعات در بخشهاي مختلف و توسط کاربران ساير بخشها مي شود. از ديگر امکانات اين سيستم امکان رديابي و پيگيري درخواستهاي ثبت شده توسط خود پرسنل که باعث کاهش مراجعين به بخشهاي مربوطه مي گردد .
دارای امکانات...
- ثبت درخواست بر اساس کالاهای موجود در انبار در سطح استان و شهرستان
- ارسال درخواست بر اساس فرایند تعریف شده در بخش مدیریتی درخواست
- ارسال درخواستها به سیستم صدور برگ انجام معامله جهت صدور برگ انجام معامله
- ارسال درخواستها به سیستم بودجه جهت تامین اعتبار درخواست
- ارسال درخواست به سیستم گزارش مصرف اجناس جهت صدور سند سند مصرف یا عدم مصرف
- ارسال درخواست به سیستم اموال مازاد جهت صدور سند اموال مازاد
- ارسال درخواست به سیستم کارتریج جهت صدور سند کارتریج
- ارسال درخواست به سیستم اموال جهت تغییر تحول نهائی
- مشاهده جزئیات درخواستها
- امکان پیگیری و مشاهده آخرین وضعیت درخواست
- مشاهده آرشیو درخواستهای امضا شده هر پرسنل
- ردیابی درخواستها
- مشاهده مراحل امضا درخواست
- تعیین نوع معامله توسط سیستم بر اساس قیمت سالیانه
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید