- تلفن : 22082258
- ایمیل : navayi@sitedar.com
قبلا وقتی بهینه سازی درون-صفحه انجام میدادیم، سئو برای هر URL 2 تا 5 کلیدواژه رو انتخاب می کرد و عناصر صفحه (عنوان، توصیفات متا، تیترها، متن محتوا و غیره) رو برای این کلیدواژه ها بهینه می کرد.
اما الآن فرق کرده. الآن با پیشرفت هایی که تو جستجوی معنایی و ماشین یادگیری به وجود اومده، هر صفحه میتونه برای تعداد کثیری از کلیدواژه های مرتبط رتبه بگیره - نه فقط کلیدواژه هایی که خودتون صفحه رو براش بهینه کردید. پس الآن به جای اینکه سعی کنید متن دقیقا زنجیره کلیدواژه های مورد نظرتونو تکرار کنه، بهتره سعی کنید محتوایی بنویسید که برای نیازهای کاربر جوابی داشته باشه و یه تجربه خوب تو ذهن کاربر به جا بذاره.
الآن برای سئو باید علاوه بر ایجاد محتوا، ترویجش هم بکنید. قبلا فقط باید صفحه های فرود رو بر اساس حجم و فاصله جستجو ها بهینه می کردید اما امروزه سئو ترکیبیه از محتوای موجود و ایجاد محتوای جدید. بهینه سازی و اضافه کردن محتوای جدیدی که بتونه کاربر نهایی رو جذب کنه، باید این قابلیت رو داشته باشه که برند شما رو تو ذهن برجسته کنه و از شبکه های اجتماعی لینک بگیره تا بتونه تو صفحه نتایج جستجو بالاتر از سایت های دیگه دیده بشه.
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
http://sitedar.com/
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید